buty ślubne

Buty ślubne – sesje produktowe dla sklepów

Zdjęcia produktowe czyli packshoty

Buty ślubne w sklepie internetowym można prezentować w formie packshotu – zdjęcia obrotowego, 3D, zdjęcia statycznego – albo też jako element zdjęcia wizerunkowego. Przed decyzją o tym, jakie zdjęcia będą reprezentowały sklep, warto poznać ich rodzaje i dopasować do wizji sprzedażowej.
Buty do ślubu na zdjęciu to podstawa przy zakupie online. Klientka powinna mieć możliwość zobaczenia go z różnych stron i perspektyw, także z możliwością przybliżenia. W przypadku zdjęć produktowych na białym tle, sprzedający ma możliwość wykorzystać je np. w kolażach. To w nich pokaże różnego rodzaju stylizacje ślubne. Tego typu zdjęcia nie narzucają określonego sposobu wykorzystania butów, co zwiększa zakres potencjalnych zainteresowanych. Jednak z drugiej strony nie są one ukierunkowane na konkretny styl. Sesję produktową, w wyniku której powstają packshoty butów ślubnych, warto powierzyć firmie, która ma odpowiedni sprzęt do przygotowywania tego rodzaju zdjęć. Można wybrać tu zdjęcia statyczne lub interaktywne – obrotowe.

Buty ślubne w sesji wizerunkowej

Sesje produktowe wizerunkowe – z modelką – pozwalają pokazać obuwie do ślubu w konkretnych stylach, w połączeniu z suknią czy kombinezonem ślubnym. Buty ślubne można zaprezentować wówczas w sesji retro, sesji modern, art deco, boho czy rustykalnej. Tym samym narzuca się określony obraz butów. Ma to swoje plusy i minusy. Pozytywne jest to, że klientka dostaje gotowe rozwiązanie. Jeśli jej się spodoba, to może to skrócić czas decyzji zakupowej. Z drugiej strony – taki „gotowiec” może od razu zniechęcić klientkę, która chce mieć duży wybór i nie potrzebuje podpowiedzi.

Przemyślana prezentacja

Sesja produktowa butów ślubnych dla sklepu internetowego to usługa, którą warto zaplanować i przemyśleć. Optymalną opcją jest wybranie różnego rodzaju zdjęć i zaprezentowanie np. packshotów w sklepie, a zdjęć produktowych w artykułach prezentujących stylizacje z butami do ślubu. Ważne jest, by zachować spójność prezentacji produktu. Źle wyglądają na stronie przemieszane ze sobą zdjęcia wizerunkowe i packshoty, które mogą być dodatkowo pokazywane na różnym tle. To tworzy niepotrzebny bałagan i może sprawić, że klientka nie zatrzyma się w sklepie – poszuka innego, z lepszą prezentacją. Jak więc widać, sesje fotograficzne mogą skutkować różnymi rodzajami zdjęć. Należy odpowiednio wcześniej wiedzieć, jaki efekt chce się uzyskać, by przenieść go do sklepu internetowego.