skandynawskie dodatki
Category

Skandynawskie dodatki na fotografiach produktowych dla sklepu

Fotografia produktowa podstawą sprzedaży

Fotografia produktowa odgrywa bardzo ważną rolę w e-commerce. Zdjęcia stanowią bowiem podstawę tego, co widzi klient. Skandynawskie dodatki, odzież czy tekstylia – niezależnie od rodzaju produktu, zdjęcie jest bardzo istotne. Sklep skandynawski powinien być wzorem do naśladowania. W przypadku skandynawskich dodatków do wnętrz, estetyka i minimalizm idą bowiem w parze. Fotografia produktowa powinna to podkreślać. Skandynawski design charakteryzuje się prostotą i elegancją. Te cechy powinny znaleźć odzwierciedlenie w każdym zdjęciu w sklepie internetowym. Dobry fotograf jest w stanie je uchwycić.

Dobre zdjęcia, czyli jakie?

Zdjęcie produktu powinno dokładnie obrazować oferowany przedmiot. Poprawność, to jednak za mało, aby przyciągnąć uwagę klienta. Fotografując styl skandynawski wnętrza, należy zwrócić uwagę na to, aby zdjęcia były jasne i wyraziste. Taka kompozycja doskonale oddaje filozofię skandynawskiego designu.

Oświetlenie jest jednym z najważniejszych elementów w fotografii produktowej. Idealne będzie naturalne światło, które podkreśli tekstury i kolory produktów. Najlepsze rezultaty można osiągnąć, fotografując w pobliżu dużego okna. Zapewni ono miękkie, rozproszone światło. Taki rodzaj oświetlenia pozwala uniknąć ciężkich cieni. Nadaje zdjęciom lekkości.

Tło do zdjęć również ma ogromne znaczenie. Minimalizm i neutralne kolory to nieodzowne elementy skandynawskiego designu. Tło powinno być więc jednolite, najlepiej w odcieniach bieli lub szarości. Taki wybór pozwoli na to, aby produkt Madam Stoltz był głównym bohaterem zdjęcia. Potencjalny kupujący dzięki temu skupi się na detalach przedmiotu.

Skandynawskie dodatki opowiadające swoje historie

Kompozycja dobrego zdjęcia wymaga przemyślenia. Na styl skandynawski składa się bowiem porządek i harmonia. Zdjęcia produktowe powinny być więc uporządkowane i nie przeładowane szczegółami. Umieszczenie przedmiotu w centrum kadru może pomóc w uzyskaniu dobrych zdjęć. Pozbycie się niepotrzebnych dodatków pozwoli z kolei skupić się na produkcie.

Opowiadanie historii przez fotografie może znacznie zwiększyć zaangażowanie klientów. Dobrą praktyką jest pokazywanie produktów w naturalnym otoczeniu. Klient może sobie bowiem łatwiej zobrazować, jak będzie wyglądał wazon Nordal w jego salonie. To pomoże łatwiej podjąć decyzję zakupową.

Warto korzystać ze zdjęć na białym tle, jak i tych z kompozycją. Niejeden sklep skandynawski prowadzi blog. Jest to miejsce pełne inspiracji, pokazujące różne wnętrza. Klient może więc przyjrzeć się szczegółom przedmiotu oraz zobaczyć go w otoczeniu.